У Солт-Лейк-Сіті, штат Юта - був офіційно представлений Toyota Land Cruiser 2024, і його прихід позначає повернення легендарного ім'я Toyota Land Cruiser після кількох років відсутності. Якщо ви думали, що цей новий Land Cruiser буде лише незначним оновленням останньої версії, то помиляєтеся. Модель 2024 року є меншою, дешевшею, лише гібридною і значно більше спрямованою на практичність.
Дизайн нового Land Cruiser відмінний від попереднього покоління. Він повертається до класичного стилю, з квадратною формою та прямокутним силуетом, що є типовим для позашляховиків. Це нова інтерпретація стилю, що надає автомобілю вигляд агресивності та впевненості. Toyota зробила нову модель на 4,4 дюйма (11см) менше в ширину і на 1,2 дюйма (3см) коротше, щоб покращити його маневреність в бездоріжжі, і він виглядає суттево меншим у порівнянні з попереднім поколінням. Особливо варто відзначити два дизайни фар: одні мають прямокутну форму, яка нагадує про модель FJ62, а інші, такі як "1958" та "First Edition", отримали круглі фари.
Коли попереднє покоління покидало ринок, Land Cruiser мав великий атмосферний V8 двигун як єдиний варіант. Тепер Toyota робить свій гібридний powertrain i-Force Max єдиним доступним варіантом для нового Land Cruiser. Він складається з 2,4-літрового турбованого чотирьохциліндрового двигуна та 48-сильного електромотора, які інтегровані з восьмиступінчастою автоматичною трансмісією. Загальна потужність системи становить 326 кінських сил та 630 Ньютон-метра крутного моменту. Це ставить нову модель на 55 кінських сил вниз порівняно з попередньою моделлю, але завдяки турбонаддуву та електромоторам новий Land Cruiser має на 86 ньютон-метра більше крутного моменту. Максимальне значення вантажопідйому становить 2700кг, що розчаровує багатьох, оскільки попередній Land Cruiser був розрахований на 3670 кілограм. Щодо системи гібридного пального розходу, Toyota використовує батарею нікель-метал-гідрид потужністю 1,87 кВт-год для живлення електромотора, але для отримання оцінок витрат пального потрібно буде почекати.
Як і очікувалося, Land Cruiser побудовано на платформі TNGA-F від Toyota, яка включає в себе каркасне кузовне підкріплення, так само як і інші вантажівки Toyota і позашляховики Lexus (такі як новий GX). Він має нову передню підвіску з двома рульовими тягами і задню мультизв'язкову підвіску з пружинами. Відєднання передньої стабілізаторної штанги (працює однією кнопкою) доступно на всіх класах, крім базового 1958. Toyota повідомляє, що дорожній просвіт становить 8,7 дюйма (22см), і у вас є кути підходу, зламу та виїзду в 31 градус, 25 градусів і 22 градуси відповідно. Також варто відзначити, що клас 1958 має трохи зменшений кут підходу (30 градусів) через інший комплект коліс і шин.
Не виникає сумнівів, що Land Cruiser має відмінні показники для бездоріжжя, і нова модель не є винятком. Кожен Land Cruiser у стандартній комплектації оснащується системою повного приводу з центральним блокуванням диференціала та роздавальною коробкою з електронним управлінням з підвищеною та пониженою передачею. Ви також отримуєте задній диференціал з електронним блокуванням для розподілу потужності 50/50 на задні колеса, якщо це необхідно. Передні буксирно-евакуаційні гаки входять в стандартну комплектацію всіх моделей.
"Щодо класів, то їх тут три: Land Cruiser 1958, Land Cruiser (так, це єдиний клас) і Land Cruiser First Edition (безпосередньо вище). Навіть базова модель 1958 обладнана 18-дюймовими легкосплавними колесами, LED-протитуманними фарами, підігрівом сидіння, обігрівом керма, функцією керування нахилом та допомогою в спуску. Коли переходите до класу ""Land Cruiser"", ви отримуєте ключові опції, такі як відключення передньої стабілізаторної штанги, Multi-Terrain Select (програми для різних типів позашляхового водіння), Multi-Terrain Monitor (камери для навігації по стежках), жорсткі протитуманні фари та набагато більше технологій."
У новому Land Cruiser є два різних розміри екранів, призначених для внутрішнього користування: 1958 модель отримує восьмидюймовий сенсорний екран, а інші дві моделі отримують дванадцятидюймовий сенсорний екран. Обидва поставляються з бездротовим Apple CarPlay та бездротовим Android Auto як стандартні, і Toyota каже, що вони можуть отримувати оновлення, коли компанія випускає їх. Модель 1958 також має менший цифровий інструментальний кластер поруч з аналоговими приладами, тоді як інші модифікації мають повноекранний кластер без аналогових приладів. Як і всі нові моделі Toyota, компанія надає стандартну систему Toyota Safety Sense 3.0, яка включає в себе повний асортимент керованих систем допомоги водію. Кожен Land Cruiser отримає бонуси, такі як адаптивний круїз-контроль, дотримання полос, автоматичні великі прожектори, моніторинг "сліпих" зон та багато іншого.
Зліва: обшивка і салон Land Cruiser; справа: обшивка і салон 1958 року
Багато технологій доступні, в залежності від того, на яку комплектацію ви розраховуєте, але навіть якщо ви не оберете максимальну комплектацію в First Edition, доступний преміальний пакет, який додає електрично регульовані обігрівні / охолоджувані шкіряні сидіння, аудіосистему JBL з 14 динаміками, відображення на лобовому склі, цифрове дзеркало заднього виду, люк і багато іншого.
Toyota ще не визначила точну ціну, але каже, що новий Land Cruiser буде доступний "у середньому ціновому діапазоні від $50 000" для базового класу 1958. Чутки про "Land Cruiser" і "50 000 доларів" в одному реченні дивляться дивовижно, враховуючи, що попередня модель завершила свій шлях зі стартовою ціною понад 87 000 доларів. Продажі заплановано на весну 2024 року, і перші два місяці будуть обмежені 5 000 одиницями моделі First Edition. Після цього інші моделі також стануть доступні. Побачимо, що вийде на конвеер вже навесні 2024, та чи не перенесуть випуск як це часто буває. І будемо виловлювати нові моделі вже в Україні та робити огляди на них для вас!